Dag 12 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Eva Ruigrok

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Augustus 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Hi allemaal,
Dit verslag is een dag later online gekomen omdat ik geen wifi had gister.
We zijn vandaag om half 6 in de ochtend opgestaan omdat we werden opgehaald door een minibus die ons naar het vliegveld bracht. Onze vlucht naar Bangkok zou om half 10 vertrekken. Eenmaal op het vliegveld aangkomen waren er wat problemen met onze bagage. Ergens stond dat je geen vloeibare spullen mee mocht nemen in je bagage dus wij hebben het speciaal in een andere doos laten inpakken. Toen we gingen boarden kwamen we erachter dat je geen vloeibare spullen van méér dan 100 ml mee mocht nemen. Wij hadden het dus voor niks laten inpakken. Maargoed, niet zo erg. Toen we in Bangkok aankwamen zijn we, na het ophalen van onze bagage, doorgegaan naar onze vlucht naar Surat Thani (een stadje aan de zuidkust van Thailand). Toen we daar aankwamen was het alweer half 2. We hebben op het vliegveld 4 tickets gekocht voor de bus en boot naar Koh Phangan (als ik het goed schrijf). Met de bus was 1,5 uur en ook op de catamaran (snelle boot) duurde de trip 1,5 uur. We kwamen aan en hebben de songthaew genomen naar ons hotel. Rond 5 uur zijn we aangekomen in het Wang Sai Resort en zijn we natuurlijk wat van het terrein gaan bekijken. Het strand is hier echt prachtig! Wit zand met een hele heldere zee. We zijn naar onze bungalow gegaan. Redelijk grote kamer, maar er is geen airco. Alleen een ventilator. Dit was wel een minpuntje aangezien het erg warm kan worden op dit eiland. We hebben wat gegeten bij het restaurant en ik had een aardig pittige curry met kip en rijst. Wel lekker! Na het eten zijn we naar onze bungalow gegaan want het was een vermoeiende dag met veel reizen. Welterusten!
Liefs, Eva

  • 15 Augustus 2015 - 15:44

    Corien:

    Ha meis, fijn dat jullie goed zijn geland op de nieuwe locatie. Koop zo er zo nodig een kleine ventilator bij, zou ik zeggen. En goed luchten als het koel is. Zo zie je toch maar mooi half Thailand he? Ik ben inmiddels ook benieuwd naar jullie indruk van de mensen cq de samenleving in Thailand. Groetjes van mama

  • 15 Augustus 2015 - 16:57

    Oma Ruigrok:

    Goed weer een berichtje van je te krijgen, dit is dus jullie strand gedeelte van de reis.
    Hartstikke leuk wel jammer van de warme kamer zeg, wat ik me afvraag ik hoor Niks over muggen, zijn die daar niet? Overdag lekker lui aan het strand. Het is s'morgen's vaak vroeg opstaan dat valt niet altijd mee.
    Geniet er verder van en tot het volgende verslag.
    Kan je de volgende keer even laten weten hoe laat jullie in Dusedorf landen,en weer thuis zijn

    Heel veel groeten van opa en oma xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Thailand

Hi,
Ik zal de komende maand proberen zo goed en leuk mogelijk mijn trip naar Thailand te beschrijven!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Afsluiting

19 Augustus 2015

Dag 17

18 Augustus 2015

Dag 16

17 Augustus 2015

Dag 15

16 Augustus 2015

Dag 14
Eva

Hi, Leuk dat je me volgt in mijn reizen! Groetjes Eva

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4979

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: