Dag 15 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Eva Ruigrok

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Augustus 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Hi allemaal,
We hebben vandaag weer de scooter gepakt en hebben dezelfde route genomen als gister. Nu zijn we in het dorpje bij de pier gestopt en hebben we lekker gewinkeld. We hebben een aantal accessoires gekocht voor onze actioncamera zoals een selfiestick en een bandje waarmee je de camera aan je pols vast kunt maken. Het was ontzettend heet vandaag dus ik heb een waaier gekocht. Ik heb er thuis al één uit Italië en het lijkt me leuk om er een verzameling van te maken. We hebben nog een drankje gedaan bij een leuk cafeetje en zijn daarna weer teruggereden via de mooie kustroute die we ook gister hebben gereden. Ik heb meteen de polsband van de actioncamera uitgeprobeerd en wat beelden gefilmt. Helemaal ideaal is die niet omdat je al snel je hand ervoor ziet. Papa is Jesse gaan ophalen van de duikschool en we hebben elkaar weer bij het resort ontmoet. Na ons even opgefrist te hebben zijn we met de minibus van het resort naar de May Haad beach gebracht. Blijkbaar hou ik nog steeds niet van vissen want na 2 minuten in het water ben ik er alweer uit gegaan. Misschien is het verschil dat je tijdens het duiken de mooie vissen en zeedieren ziet, en aan de kust meer de krabben en kwallen die mij pijn kunnen doen. Koen, Jesse en papa hebben gesnorkeld en de actioncamera meegenomen. Ik heb vooral in de zon gelegen. Na een uur of twee hebben we een terrasje op het strand bezocht en we zijn weer opgehaald met de minibus van ons resort en hebben lekker allemaal gedouched. Na het douchen en opfrissen zijn we naar het restaurant gegaan en ik heb daar een heel lekker broodje kip gegeten (oké, het is erg westers, maar dat mag wel een keertje). Het eten was overigens wel echt heel erg lekker! Er zitten een hoop salamanders op het dak daar en ook een hoop motten die naar het licht vliegen. Salamanders eten motten dus het was erg grappig om te zien hoe ze met hun tongetje die motten proberen te vangen. We zijn na een tijdje weer naar onze bungalows gegaan en we zijn al redelijk vroeg het bed in gedoken.
Het vorige verslag heb ik verteld over foto's en dat ik die zou toevoegen. Helaas is deze site niet ideaal als je wifi soms een beetje vastloopt. Als mijn wifi een seconde vastloopt stopt de site meteen met het uploaden van de foto's waardoor ik weer opnieuw kan beginnen. In het begin van dit verslag vertelde ik al dat we 's avonds erg uitgeput en moe zijn dus het laatste waar je dan nog zin in hebt is het steeds weer opnieuw proberen van het uploaden van de foto's. Sorry hiervoor. We hebben hier in Thailand gewoon niet veel goed internet dus ik moet het doen met wat ik heb. Als ik thuis ben zal ik proberen nog zoveel mogelijk foto's toe te voegen. Ook is deze site niet ideaal omdat ik geen melding krijg als iemand een reactie plaatst. Ik probeer ze wel zo veel mogelijk te lezen maar soms lees ik ze pas een aantal dagen later. Ook sorry hiervoor ;).
Liefs Eva

  • 19 Augustus 2015 - 22:12

    Corien:

    Ben erg blij met wat je allemaal plaatst hoor meid, en de rest van de foto's..dat komt wel als je thuis bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Thailand

Hi,
Ik zal de komende maand proberen zo goed en leuk mogelijk mijn trip naar Thailand te beschrijven!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Afsluiting

19 Augustus 2015

Dag 17

18 Augustus 2015

Dag 16

17 Augustus 2015

Dag 15

16 Augustus 2015

Dag 14
Eva

Hi, Leuk dat je me volgt in mijn reizen! Groetjes Eva

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4955

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: