Dag 4 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Eva Ruigrok

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Augustus 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Hi allemaal,
Na een lange nacht zijn wij om 8 uur vertrokken in een minibus naar Kanchanaburi, samen met een hele groep andere reizigers. Na een rit van ongeveer 2,5 uur in de minibus kwamen we aan bij het Jeath museum, een museum over de 2e wereldoorlog en wat er in die tijd allemaal afspeelde in Kanchanaburi. Het was een vrij klein museum dus we waren er al snel klaar en zijn naar de brug over de rivier Kwai gelopen, die in de 2e wereldoorlog is gebouwd door de gevangenen van de Jappen. Het was daar erg druk en heel bijzonder was het er niet dus we zijn al snel verder gegaan. Het volgende onderdeelvan de tour was de trein. "De doden trein" dit is een hoogstandje waar veel touristen heen gaan. Na ongeveer drie kwartier in de trein te hebben gezeten (met prachtig uitzicht) kwamen we weer bij de minibus die ons naar ons drijvende hotel bracht. We hebben onze spullen uitgepakt en we kregen een heerlijke Thaise lunch. Na de lunch zijn we op leuke bamboe-raften geklommen en vaarden we naar een plek waar je op olifanten kon rijden. Ik, als dierenliefhebber, heb dat overgeslagen omdat ik het niet oké vind hoe die dieren worden behandeld. Ook papa, Koen en Jesse hebben het overgeslagen om dezelfde reden. Wel hebben we ze geaaid. Na het olifanten knuffelen zijn we weer in de minibus gestapt en werden we naar een plek gebracht met een prachtige waterval. We hebben er een tijdje rondgehangen in het park er omheen. Na ongeveer een uur zijn we weer terug gebracht naar ons hotel en dat is waar ik nu ben. We zitten aan een rivier en omringd door prachtige bergen. Helaas is ook hier het water erg vervuild. Ik ga nu stoppen met schrijven want mijn batterij is leeg.
doeii!
Liefs, Eva

  • 06 Augustus 2015 - 22:07

    Corien:

    Wat een hoop ervaringen in korte tijd zeg, dan kun je wel wat nachtrust gebruiken! Ben benieuwd naar de fotos. goed dat jullie je niet hebben laten verleiden om toch op een olifant te stappen. Big Hug voor allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Thailand

Hi,
Ik zal de komende maand proberen zo goed en leuk mogelijk mijn trip naar Thailand te beschrijven!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Afsluiting

19 Augustus 2015

Dag 17

18 Augustus 2015

Dag 16

17 Augustus 2015

Dag 15

16 Augustus 2015

Dag 14
Eva

Hi, Leuk dat je me volgt in mijn reizen! Groetjes Eva

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4967

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: