Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Eva Ruigrok

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal,
Vandaag was de tweede dag die wij doorbrachten in de Thaise hoofdstad Bangkok. We begonnen de dag bij een erg schattig terrasje waar we heerlijk ontbeten hebben. Niet veel later begonnen we onze eerste volle dag in Bangkok. We begonnen bij een kleine tempel vlak bij ons hotel. Helaas mocht ik niet naar binnen omdat ik een kort broekje droeg en dat niet toegestaan is in de tempel. Maar als ik mijn vader en broers mag geloven was het daar prachtig! Al snel zijn we, op advies van iemand die we bij de tempel ontmoette, met de tuktuk (wat overigens erg eng was maar wel gaaf om een keer te doen) naar 'De Staande Buddha' gereden. We ontmoetten daar een Thais jongetje van rond de 5 jaar die helemaal verzot was van de foto's die wij van hem maakten. Al snel reden we met de tuktuk naar onze volgende locatie; The Tourist Information Centre, waar wij de activiteiten van de week in Chiang Mai hebben geboekt. En aantal tempels verder kwamen we aan bij Wat Pho, de grootste tempel in Thailand, waar we onder anderen de 'liggende buddha' (die trouwens erg groot is) hebben bekeken. Wat zijn die tempels daar prachtig! Na een lange dag vol tempels zijn we weer naar het hotel gereden in de tuktuk en hebben we nog even wat gezwommen, gegeten en wat kraampjes bekeken. En nu lekker slapen! :)
Veel liefs en groetjes uit Thailand van Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Hi,
Ik zal de komende maand proberen zo goed en leuk mogelijk mijn trip naar Thailand te beschrijven!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Afsluiting

19 Augustus 2015

Dag 17

18 Augustus 2015

Dag 16

17 Augustus 2015

Dag 15

16 Augustus 2015

Dag 14
Eva

Hi, Leuk dat je me volgt in mijn reizen! Groetjes Eva

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4973

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: