Dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Ruigrok - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Eva Ruigrok

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal,
Gister ben ik vertrokken naar Thailand. Na 1,5 uur rijden kwamen we aan op het vliegveld in Dusseldorf, waar we vertrokken naar Dubai. Naast de huilende baby's en wat turbulentie verliep de 6 uur durende vlucht soepeltjes. Ook de 6 uur durende vlucht van Dubai naar Bangkok ging erg goed. We zijn vanaf het vliegveld in Bangkok op de trein naar het centrum gestapt en hebben daar een taxi gepakt naar ons hotel. We reden langs het koninklijk paleis (wat er overigens prachtig uit ziet) en kwamen rond 20:00 uur plaatselijke tijd aan bij ons hotel. We hebben onze bagage in de hotelkamers gedumpt om vervolgens de straat te verkennen waar ons hotel tegenaan lag. Na een heerlijk drankje gedaan te hebben en wat te hebben gegeten liepen we terug en kwamen er al snel genoeg achter dat er ongelofelijk veel gefeest wordt in de straat. We zijn nog even de sfeer wezen proeven terwijl we langs de kraampjes liepen. Maar al snel waren we het er met z'n allen over eens dat we terug wilden naar het hotel.
Dit was mijn eerste dag in Bangkok en ik zal jullie op de hoogte houden overde komende dagen.
Veel liefs en groetjes uit Thailand van Eva :)

  • 04 Augustus 2015 - 08:15

    Debby:

    Hoi Eva en de anderen,

    Leuk om jullie eerste ervaring te lezen. Heel veel plezier en een toffe vakantie.

    groetjes uit Tiel van Debby

  • 04 Augustus 2015 - 20:54

    Corien:

    Eindelijk goed internet..ik lees vanaf nu mee. Big Hug van mama.


  • 04 Augustus 2015 - 23:17

    Oma Ruigrok:

    Hallo allemaal, het vorige berichtje had opa geschreven daarna kwamen we na wat zoeken terecht bij je tweede berichtje met de foto's, een leuk knulletje.Jammer dat je niet in de tempel mocht. In Israël moesten je schouders ook bedekt zijn. Een tuktuk is toch een klein autootje in Indonesië hebben ze bedjaks maar dat zijn fietsen. Hebben jullie fijne hotelkamers en bedden? Hoe is de temperatuur daar, en kunnen de jongens zich daargoed vermaken?
    Ik vind het erg leuk om zo wat van je te horen. Doe de groeten aan je vader en broers
    Kussen van oma

  • 05 Augustus 2015 - 18:04

    Eva Ruigrok:

    Dag oma, leuk dat jullie dat mij ook volgen! Wij zijn de eerste twee nachten in de D & D inn op Khao can road, maar aangezien die straat vanaf 7 uur 's avonds omtovert tot een groot festijn werden wij daar niet erg enthousiast van. De kamers waren redelijk groot maar de bedden waren wel erg hard. Omdat we maar voor 2 nachten ge oekt hadden in dat hotel zijn we vanaf vandaag verhuisd naar een ander hotel in een rustigere straat. Hier zijn de kamers wat kleiner maar zijn de bedden wel fijner. Vanaf morgen gaan wij 2 dagen naar Kanchanaburi (ik weet niet zeker of ik het wel goed heb geschreven) en vanaf dan gaan we veel van de rest van Thailand bekijken. Het is hier rond de 30 graden met soms een morte maar krachtige bui. Hier in Bangkok gaan wij ons niet vervelen want er valt genoeg te doen hier! Vandaag zal ik geen verslag schrijven omdat het internet hier erg bagger i, dus ik sla even een dag over. Vanaf morgen hopelijk weer wel.
    Doe de groetjes aan opa!
    Liefs, Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Hi,
Ik zal de komende maand proberen zo goed en leuk mogelijk mijn trip naar Thailand te beschrijven!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Afsluiting

19 Augustus 2015

Dag 17

18 Augustus 2015

Dag 16

17 Augustus 2015

Dag 15

16 Augustus 2015

Dag 14
Eva

Hi, Leuk dat je me volgt in mijn reizen! Groetjes Eva

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 4940

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: